czwartek, 4 września 2014

Chlebak MIVAT Vintage od Emako.pl

Kiedy miesiąc temu otrzymałam maila z ofertą współpracy od sklepu Emako.pl nie zastanawiałam się długo nad odpowiedzią. Sklep znam już od jakiegoś czasu i znalazłam tam wiele interesujących przyborów i gadżetów kuchennych, które uwielbiam, ale jakoś nie udało mi się do tej pory złożyć żadnego zamówienia. 

Przeglądając aktualną ofertę natychmiast wpadł mi w oko czarno-srebrny nieco szalony (bo w kwiatki ;) przykuwający uwagę włoski chlebak marki MIVAT. Musiałam go mieć ;) Chciałam żeby nieco ożywił moją kuchnię i tak też się stało. Złożenie zamówienia zajęło dosłownie chwilę. Plusem jest fakt, że nie trzeba zakładać konta żeby dokonać zakupu więc jeśli ktoś chce dokonać jednorazowego zakupu nie musi tego robić. 

Przesyłka dotarła bardzo szybko. Chlebak był dobrze zapakowany (wielokrotnie owinięty w folię bąbelkową i umieszczony w dużym kartonie), nie uległ wgnieceniu ani zarysowaniu w transporcie. Jeśli chodzi o sam produkt to jest solidnie wykonany, szczelny i bardzo pojemny (długość: 40 cm, szerokość: 26 cm, wysokość: 17 cm) przy czym dzięki zgrabnym kształtom bardzo ładnie prezentuje się na kuchennym blacie. Blacha z której jest wykonany jest cienka dzięki czemu chlebak nie jest ciężki. Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić to tylko do tego, że po dotknięciu ścianek czy drzwiczek często zostają ślady palców, które są widoczne patrząc pod światło więc trzeba uważać podczas otwierania żeby dotykać tylko miejsca, które jest do tego przeznaczone. 

Generalnie muszę przyznać, ze jestem bardzo zadowolona i nie żałuję, że wybrałam właśnie ten produkt. Polecam go wszystkim tym, którzy zastanawiają się nad wyborem chlebaka. Myślę, że w tej kategorii cenowej (do 50 zł) jest zdecydowanie najlepszy. W ofercie sklepu dostępny jest również chlebak z tej serii w kolorze srebrnym. Myślę, że kolory te są obecnie modne i dość uniwersalne, ponieważ w wielu kuchniach można spotkać czarne bądź srebrne sprzęty. Taki chlebak będzie nie tylko do nich pasował, ale także stanowił uroczą dekorację :)







Aakcesoria kuchenne, przybory do kuchni, przybory do pieczenia Atrakcyjne ceny w EMAKO.pl

4 komentarze:

Cieszę, że tutaj jesteś :) Podziel się swoją opinią!
Anonimie podpisz się proszę chociaż imieniem :)